Kurumsal Kimlik

  • Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 3 yıl 12 ay önce Anonim tarafından güncellenmiştir.
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #3572
    Anonim
    Ziyaretçi

    kapak.png
     
    Firmanızın kimliği ile ilgili herhangi bir çalışma yapmadan, potansiyel müşterileriniz  üzerinde etkin bir imaj bırakamayacağınız gibi, hali hazırda mevcut müşterilerinizin bağlılığını da bu şekilde sürdürebilmeniz mümkün olmaktadır.  Hiçbir işletme Kartvizit sahibi olmadan ticari hayatını sürdüremez. İş yeri sahipleri ve çalışanlar için kartvizit evrensel bir işletme aracıdır. Tabii işletmenin tanıtımı için bastırılacak broşür ve diğer tanıtım araçları da oldukça etkili unsurlardır. Çağın dijitalleşmiş olmasına rağmen hala geleneksel kurumsal kimlik unsurlarının etkin biçimde kullanıldığı bir gerçektir. Örneğin hala yazı yazarız, eğer işletmemizin veya markamızın hatırlarda kalmasını istiyorsak bu fırsat alanını değerlendirebiliriz. Örneğin Bloknot bu alanda en makul çözümler arasında yer alır. Uygun maliyet seviyesinde yüksek verimliliğe sahip bu ürünü pek çok firma hala etkin biçimde kullanmaktadır.
    Tabii kartvizit ve broşür özellikle nitelikleri ile öne çıkan unsurlardır. Reklamın iyisi kötüsü vardır. Markanızın müşterileriniz üzerinde güçlü bir imaj uyandırabilmesi için doğru tasarlanmış ve uygun materyal üzerine baskı alınmış olması bu kimlik unsurları için öncelikli ihtiyaçtır. Bloknot ve diğer tanıtım araçlarının çok daha ilerisinde bir algı yönetimi alt yapısına sahip olan kartvizit ve broşür ürünleri, firmanın kimliğinin ilk intibası için büyük öneme sahiptir. Bu noktada bizimle iletişime geçerek reklam ve tanıtım ürünlerinin tasarımı ve basımı konusunda destek alabilirsiniz. Kartvizit üretimi, broşür tasarım ve basımı ile birlikte bloknot ve benzeri tanıtım ürünlerini biz size en uygun koşullarda sağlayabiliriz.
     
    http://www.kurumsaldata.com

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.