Sosyal Medya Yönetimi
Dijital dünyanın gücü günümüzde artık görmezden gelebileceğimiz boyutları aştı. entegreişler olarak özellikle sosyal medyanın iletişim stratejilerinin vazgeçilmez bir parçası haline geldiğinin farkındayız. Bir iletişim stratejisi oluşturmanın ilk adımı, markanın karakterine ve hedef kitlesine uygun bir konumlandırma belirlemektir. Daha sonra sıra, oluşturulan konumlandırmayı konvansiyonel ve dijital anlamda uygulama aşamasına gelir.
Konumun korunması ve yükseltilmesi için sosyal medyayı bir güç olarak kullanmak, kurum/marka olarak beklentilerin ne olduğunu doğru bir dille aktarmak bizim için çok önemli. İşte tam bu noktada sosyal medyayı iletişim stratejimize entegre ediyor; Facebook, Instagram, Google+, Pinterest, Twitter, Swarm, LinkedIn gibi dijital dünyanın bütün temsilcileri ile birlikte hareket ediyoruz.
Konumlandırmaya uygun bir konsept belirledikten sonra, aynı dili konuşması açısından sosyal medya sayfalarını da bu doğrultuda yeniden hazırlıyoruz.
Sosyal medya içeriklerinin doğru kullanımı, markanın direkt veya dolaylı olarak pazarlama ağına sahip olmasını sağlar. Fakat sadece post içeriği girmenin yeterli olmadığını bildiğimiz için, yeni kampanyalar ve yarışmalar düzenleyerek sosyal medyanın en önemli temel taşı olan “interaktif iletişim” kanalını da sürekli güncel tutuyoruz. Sayfalara olan ilginin daha da artması için, global gelişmeleri anlık olarak takip etmeyi de unutmuyoruz.
Sonuç olarak, kurgulanan ve doğru şekilde uygulanan içerikler ile marka konumlandırmasını pekiştiriyoruz. Paylaştığımız post’lar üzerinden gerçekleşen etkileşimi ve yönlendirilen trafiği anlık olarak farklı kırılımlar ile ölçümleyebilmemiz, matematiksel veriler sağlıyor. Bu sayede iletişimin etkisini takip edebiliyor, raporlayabiliyoruz.